vineri, 16 ianuarie 2009

te iubesc.ajunge?

Nu trebuie sa fii ca mine ca sa te iubesc.
Poti sa privesti totul in alb si negru,ignorand nuantele de gri pe care eu le vad.
poti sa spui "da" cand tot ceea ce pot spune eu e "poate"
poti sa fii enervant de organizata,de independenta si de incapatanata.da.ai dreptul asta.
pentru ca nu asta conteaza cu adevarat.
conteaza ca mereu ai putut sa ma faci sa rad.
conteaza ca m-ai reinvatat sa iubesc ninsoarea.conteaza ca am stat doua ore intinse pe banca in parc privind "nimicul".conteaza zambetul pe care il avem pe fete cand iesim vineri seara de la teatru.conteaza toate mesajele despre cele mai banale si stupide intamplari pe care simtim nevoia sa le povestim,razand apoi singure in troleu in timp ce citim raspunsul.conteaza faptul ca (ma scuzati) poti sa spui "dute-n mata robert" mai bine decat oricine altcineva.conteaza ca vrei sa-mi cumperi cate ceva din fiecare magazin dupa ce am zis ca esti egoista.conteaza ca poti sa vii la "chefuri in soseste" fara sa judeci.conteaza ca ai umplut o particica(destul de mare) din golul meu din stomac atunci cand aveam nevoie.
ce conteaza cu adevarat...sunt toate lucrurile marunte care ma fac sa te iubesc.

si ca sa inchei frumos...cu drag,pentru ralu :)) (ah..si conteaza ca urasti smiley-ul asta)

Un comentariu:

Raluca spunea...

Conteaza ca existam impreuna, fericit. Conteaza ca, atunci cand ma plang ca arat ciudat, tu ma aprobi. Conteaza toti pumnii pe care, de la un timp, ni-i dam pe sub banca. Pentru mine, cel putin, conteaza faptul ca mereu ratezi.

Conteaza ca, mai tot timpul, ne prajim meclele in tigaie, si-i injuram pe Robert si Petsy. Extraordinaaar! Nu? :D
Conteaza ca amandoua ne fixam pe aceeasi culoare.

Aberam.
Ne imbratisam cand ne apuca entuziasmul.
Radem in oglinda, in timp ce ne spalam pe dinti, fiindca aratam ca doi ratoni.

Si totusi.. nu-i prea putin?
Nu-mi ajunge sa te iubesc.
> Pentru ca stiu ce-ai ajuns sa insemni pentru mine. Dar sshh, nu spun. <