miercuri, 7 ianuarie 2009

I've finally learned



Imi place sa urasc primele ore ale diminetii.Imi place sa fiu nevoita sa alerg dupa autobuz oricat de devreme m-as trezi si sa ma impiedic cand cobor din el.Imi place sa rad singura pe strada cand imi dau seama cat sunt de ametita.Imi place sa mananc biscuiti cu ciocolata calda,chiar daca in mod normal urasc biscuitii.
Imi place sa spun lucruri lipsite de sens atunci cand nimeni nu spune nimic...pentu simplul fapt ca mi se pare ca linistea indeparteaza persoanele.
Imi place sa imi colorez unghiile in toate culorile atunci cand sunt bine dispusa si apoi sa mi le ascund in buzunare ca sa nu iasa in evidenta (lucru oricum imposibil)
Imi place sa tzopai in pijamale sambata dimineata in timp ce fac curatenie cu muzica la maxim.
Imi place sa iubesc iarna doar uitandu-ma pe geam.
Imi place sa-mi inchipui cum asez soarele pe cer intr-o zi innorata.
Si..in ultimul timp...imi place ca am invatat sa fiu eu fara sa am nevoie de aprobarea nimanui.
Deci,da,sunt fericita.

Niciun comentariu: